REGULAMIN REZERWACJI

REGULAMIN REZERWACJI

wersja dokumentu obowiązująca od dnia
05.08.2024

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin jest uzupełnieniem Regulaminu Sklepu Internetowego i określa zasady korzystania z Usługi Rezerwacji dostępnej na stronie Sklepu internetowego www.walmar.com.pl Sklep prowadzi WALMAR-DRAŻBA SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 68, 16-400 Suwałki, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000063498, NIP 8441006993, REGON 005402861, BDO 000023852, zwana dalej Usługodawcą.
  2. Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
    1. adres poczty elektronicznej: zamowienia@walmar.com.pl;
    2. pod numerem telefonu: +48 87 563 13 62;
    3. formularz kontaktowy dostępny na stronach Sklepu Internetowego.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie i nieodpłatnie udostępniony przez Usługodawcę w witrynie internetowej www.walmar.com.pl, w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili za pomocą systemu informatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
  4. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do formularzy, logotypów oraz wszelkich treści publikowanych i udostępnianych w ramach Sklepu należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  5. Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego Użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia w/w zagrożeń, Użytkownik powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego www.walmar.com.pl (dalej również jako: ,,Regulamin sklepu”), dostępnego na stronie Sklepu, a w przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu sklepu, zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin.

II. DEFINICJE

Pojęcia zapisane dużą literą mają znaczenia nadane im w Regulaminie Sklepu Internetowego, natomiast pojęcia określone poniżej mają następujące znaczenie:

  1. Formularz rezerwacji – formularz dostępny na stronie Sklepu Internetowego, za pośrednictwem którego Użytkownik może dokonać Rezerwacji. Poprzez Formularz rezerwacji, Użytkownik wybiera min., godzinę oraz datę spośród opcji dostępnych w Formularzu rezerwacji;
  2. Regulamin – niniejszy dokument;
  3. Regulamin Sklepu Internetowego - dostępny w Sklepie Internetowym Regulamin sklepu w domenie www.walmar.com.pl;
  4. Sklep Internetowy/Sklep - Sklep internetowy dostępny w domenie www.walmar.com.pl, którego właścicielem i administratorem jest Usługodawca, w ramach którego Użytkownicy mogą korzystać z Usługi Rezerwacji;
  5. Usługa rezerwacji/Rezerwacja – nieodpłatna usługa polegająca na zarezerwowaniu wizyty za pośrednictwem Formularza rezerwacji dostępnego na stronie Sklepu;
  6. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która może korzystać z Usług dostępnychw Sklepie;
  7. Zamówienie - oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi rezerwacji z Usługodawcą, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności w pkt V Regulaminu.

III. REZERWACJA

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu dokonanie Rezerwacji wizyty u Usługodawcy, zgodnie z informacjami prezentowanymi w Sklepie. Celem Rezerwacji jest dokonanie rezerwacji w wybranym przez Użytkownika salonie oraz w wybranym terminie.
  2. Usługodawca na stronie Sklepu prezentuje Użytkownikom informacje dotyczące Usługi rezerwacji, w szczególności w postaci dostępnych terminów i godzin wizyt. Usługodawca umożliwia złożenie Zamówienia na Usługę rezerwacji, zgodnie z informacjami prezentowanymi na stronie Sklepu.
  3. Użytkownik zainteresowany dokonaniem rezerwacji, może złożyć Zamówienie na Usługę rezerwacji za pośrednictwem Formularza rezerwacji. Użytkownik w Formularzu rezerwacji wypełnia pola oznaczone (*) jako obowiązkowe, w tym podaje swoje dane. Zamówienie zostaje złożone w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy o świadczenie Usługi rezerwacji. Usługodawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Użytkownika i z chwilą jej otrzymania przez Użytkownika zawarta zostaje Umowa o świadczenie Usługi rezerwacji.
  4. Umowa o świadczenie Usługi rezerwacji zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  5. Umowa o świadczenie Usługi rezerwacji zawarta jest na czas oznaczony – do momentu zawarcia Umowy o świadczenie właściwej usługi, do zawarcia której dochodzi poza Sklepem.
  6. Użytkownik może odstąpić od Umowy o świadczenie Usługi rezerwacji (umowne prawo odstąpienia). Odstąpienie dokonywane jest za pośrednictwem telefonu lub wiadomości elektronicznej poprzez złożenie stosownego oświadczenia, maksymalnie na 1 dzień roboczy przed planowaną godziną wizytą w Salonie.

IV. UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Użytkownik będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Użytkownik może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy udostępnianego przez Usługodawcę w Serwisie Internetowym.
  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym zawarto Umowę o świadczenie Usługi.
  4. Usługodawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadkach określonych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
  6. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadku: Umowy o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.

V. REKLAMACJE

  1. Użytkownik może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: WALMAR-DRAŻBA SPÓŁKA JAWNA, ul. Wojska Polskiego 68, 16-400 Suwałki, na adres poczty elektronicznej: zamowienia@walmar.com.pl, numer telefonu +48 (87) 563 13 62.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Użytkownik może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z korzystaniem z Usługi Rezerwacji na zasadach przewidzianych w Regulaminie Sklepu Internetowego.
  2. Wyłącznym źródłem zobowiązań Usługodawcy jest niniejszy Regulamin, Regulamin Sklepu Internetowego oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
  3. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  4. Regulamin jest dostępny w języku polskim.
  5. Powielanie bądź publikowanie niniejszego Regulaminu lub jego części bez pisemnej zgody Usługodawców jest zabronione.
  6. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, będącym Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  8. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, będącym Przedsiębiorcą, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, dla których Umowa świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży jest bezpośrednio związana z ich działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawców.
  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  10. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Użytkownik będący Konsumentem zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.